niedziela, 19 czerwca 2011

witajcie !

pierwszy mój wpis. Troszkę o mnie.. Kamila jestem. Siedemnastoletnia dziewczyna, uwielbiająca modę i  fotografię. Kochająca na zabój tatuaże ! ;)




_______________________________________________________________________

coś z dzisiejszego dnia.

                     a dzień minął jak zwykle bardzo szybko.. od 9 do 14 w pracy ( w sklepie odzieżowym new era). Potem powrót do domu i spanie ;). Wieczorkiem miałam ochotę obejrzeć film pt. "zakochana na zabój" świetny film, mega wzruszający i "romantiko" jak najbardziej  jest wart obejrzenia. obecnie jest już 00:10 i spać mi się chce ale nie mogę przestać słuchać piosenki "małe rzeczy"- Sylwia Grzeszczak. ;)http://www.youtube.com/watch?v=C2Z7oEu5nCE



____________________________________________
 tatuaże ♥








lecę spać. bay. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Archiwum bloga